جلوگیری از معالجه یک زندانی، اقدامی جنایتکارانه و مصداق شکنجه در حق او و خانواده اش می باشد. ما خواهان انتقال فوری آرش صادقی به بیمارستان و آزادی او هستیم.

۱۳۹۶ مرداد ۳, سه‌شنبه

پتسیون با لیست 447 امضا برای نجات جان آرش صادقی

لوگوی کمپین


در چند روز گذشته این پتسیون به سازمان عفو بین الملل و خانم عاصمه جهانگیر گزارشگر ویژه سازمان ملل ارسال شد. عکس العمل ها مثبت بوده و امیدوارم که بزودی در این رابطه موضع گیری صورت گیرد. از تمام هموطنان میخواهم در این رابطه با امضای خود این کمپین را یاری کنند.  از امضا و نهادن نامتان در پای این پتسیون برای نجات جان آرش صادقی دریغ نکنید. به تاثیر آن باور داشته باشید. دنیای مجازی دنیای شگفت انگیزی است به یمن آن ما به هم پیوند خورده و برای دردها و همچنین آرزوهای مشترکمان می توانیم فریاد بزنیم.  تا کنون همین تعداد امضا  تاثیر گذار بوده است. ما با هم می توانیم. باور کنید که بحث فقط  در یک امضا نیست. هر امضا یک اعتراض  است.  یک دست است که در دستهای دیگر نهاده می شود تا سرنوشتی را تغییر دهد. یک لرزه است در مجموعه ای که آن زمین لرزه بزرگ را پدید می آورد. برای نجات جان آرش صادقی  دست یاری به سوی شما دراز میکنم. از شما میخواهم که فراتر از مرزها و اختلافات عقیدتی و ایدئولوژیک و سیاسی به یاری این کمپین برخیزید. پای نجات جان یک انسان در میان است.  

از تمام کسانی که امکان آنرا دارند می خواهم که این پتسیون را با امضاهایش دانلود کرده و به هر نهاد حقوق بشری که می شناسند و به وزارت خارجه کشورهایی که در آن اقامت دارند و همچنین به رسانه ها ارسال کنند. 

دوستانی که شاید نامشان جا افتاده و یا به دست من نرسیده میتوانند نامشان را دوباره در سایت پتسیون ثبت کنند یا برای من بفرستند تا در سری دوم امضاها ثبت و منتشر شود. 

در همین جا میخواهم از تک تک کسانی که به این فراخوان پاسخ مثبت داده و این پتسیون را امضا و تکثیر کرده اند، تشکر کنم. بطور خاص از *دوستانی که وقت ویژه برای تنظیم لیست، جمع آوری امضا و تکثیر پتسیون گذاشتند. بدون همکاری دوستان قادر به براه انداختن و ادامه کمپین نبوده و نخواهم بود. 

عاطفه اقبال – 25 ژوئیه 2017

- *بطور خاص از خانم مرسده محسنی برای کمک بسیار ارزنده در تنظیم لیست اسامی ، خانم ناهید احمدی از همکاری پرارزش در جمع آوری امضا، و از آقای فرهنگ قاسمی برای حمایت فعال از پتسیون و دیگرانی که شاید من در جریان همکاری شان قرار نگرفته باشم، تشکر میکنم و دستشان را صمیمانه می فشارم.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کمپین برای آرش صادقی